Moodo nagrodzone tytułem Kobieca Marka Roku

Moodo_bialejpg

Marka Moodo swoje pierwsze kroki postawiła w 2006 roku. Właściciele działając w branży odzieżowej od początku lat 90-tych, podjęli decyzję o wprowadzeniu Moodo na rynek odzieżowy. Od tego czasu marka rozwija się bardzo dynamicznie. Aktualnie posiada ponad 130-ści jednostek franczyzowych w Polsce, własny e-sklep dla klientów indywidualnych oraz ponad 100-tu partnerów handlowych w kraju, Czechach i Słowacji. Współpracuje również z agencjami handlowymi w Rosji, na Ukrainie i Białorusi.

Marka Moodo przez lata działalności na rynku modowym przechodziła dynamiczne zmiany.  Początkowo skierowana do nastolatek - na przestrzeni ostatnich kilku lat wydoroślała, zmieniając się. Klientki stały się przyczyną decyzji o zmianie strategii, a tym samym zbudowaniu na nowo brand persony i esencji marki Moodo.

Czynnikiem wyróżniającym markę Moodo na rynku w świecie mody jest strategia biznesowa oparta na ciągłym rozwoju głównie poprzez franczyzę. Kanałem wspierającym, gdzie generowane są największe wzrosty jest e-commerce przynoszący od kilku lat 60-70% dynamikę wzrostów sprzedaży.

Misją przewodnia marki jest hasło – ubierać kobiety na każdą okazję dokładnie wsłuchując się w ich potrzeby.

Dziś marka wychodzi naprzeciw potrzebom kobiet nowoczesnych, które cenią możliwość wyboru swojego stylu między komfortowym casual’em a nieco bardziej awangardowym „fashion” szukając jakości w dobrej cenie. W kolekcjach Moodo przeważa nowoczesny, miejski styl. Ubrania tworzone są z myślą o Klientkach i ich realnych potrzebach nawiązując do najnowszych trendów ze świata mody.

Najnowsza kolekcja Moodo zachwyca lekkością formy i soczystością koloru. Projektanci marki bawią się w niej trendami, kolorami i formami, proponują kontrastowe połączenia kobaltu, szarości oraz czerni z ciepłymi odcieniami żółci i zieleni. Przełamują współczesną klasykę w formach spódnic wprowadzając do nich plisy, sukienek odsłaniając ramiona czy klasycznych rurek ozdabiając je lampasem.

moodo_lizbona3359jpg

W kolekcji oprócz kolorystycznych zestawień nie zabrakło uwielbianych przez Klientki Moodo deseni, m.in.: klasycznych spodni w delikatny prążek czy rurek w subtelną pepitkę. To właśnie między innymi dzięki deseniom czuć w kolekcji dynamikę i wiosenną energię.

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą!

https://moodo.pl/