Cząstka Bali w Twoim domu- marka Nusa zachwyca!

Marka została założona przez blogerkę i podróżniczkę Annę Skurę i jej męża podróżnika, którzy przez lata podróżowali na Bali i przyglądali się lokalnemu rękodziełu i ludziom, którzy z wielką pasją wykonywali dzieła sztuki. Zastanawiali się w jaki sposób mogą odwdzięczyć się za wszystko co otrzymali od tej wyspy. Chcieli, żeby ich produkty były nie tylko unikalne, dawały radość polskim odbiorcom, ale również zapewniały utrzymanie indonezyjskich rodzin. Pragnęli, aby każdy w Polsce mógł mieć swoją cząstkę Bali w swoim domu czy w swojej szafie, nawet jeśli nie będzie mieć okazji, by tam pojechać. 

Praca z lokalnymi twórcami okazała się czystą przyjemnością i wielkim spełnieniem. Indonezyjczycy są zawsze serdeczni dla drugiego człowieka oraz są wzorem jak pielęgnować rodzinne tradycje doceniając naturalne surowce. 

Dlatego marka NUSA oddała w ręce swoich klientów produkty przygotowane z wielkim sercem, by u nich znalazły swój nowy dom. Marka w Polsce tylko w ciągu 5 miesięcy odniosła ogromny sukces i może pochwalić się już kilkoma tysiącami zadowolonych klientek. Na Instagramie śledzi NUSE prawie 87 tysięcy fanów, którzy cały czas wyczekują nowych dostaw.


nusa3jpg

Priorytetem w założeni marki było wsparcie małych lokalnych, indonezyjskich przedsiębiorstw. Marka wybiera tylko takich dostawców w których pracują rodziny/znajomi, nie wybiera wielkich manufaktur. Ale nadrzędnym cele było też zachowanie naprawdę atrakcyjnych cen dla polskiego konsumenta, zwłaszcza dla tych klientek, które marzą by mieć cząstkę Bali w swoim domu, bo nigdy nie będą mogły pozwolić sobie na tak daleką egzotyczną podróż. Klientki Nusa bardzo doceniły ta filozofię i swoimi zakupami chętnie wspierają lokalne przedsiębiorstwa.
nusa2jpg

Założycielka marki, przez lata jeździła na Bali i bacznie przyglądała się zainteresowaniu jej obserwatorek produktami z Indonezji i myślała, co mogłaby zrobić by również one miały „cząstkę Bali w soim domu”. Po trzęsieniu ziemi jakie miało miejsce kilka lat temu w Indonezji, Anna i Marek zastanawiali się co mogliby więcej zrobić, niż jedynie wsparcie zbiórek. Myśleli o długofalowym wsparciu. Wtedy powstał pomysł, by połączyć te dwa marzenia. Wsparcie indonezyjskich przedsiębiorstw z zaspokojeniem marzeń polskich klientek o posiadaniu produktów z tej przepięknej wyspy „cząstki Bali”. Kilkuletnia „reklama” tego miejsca okazała się strzałem w dziesiątkę, bo tak naprawdę grupa docelowa, rynek budawał się przez kilka lat. Polskie konsumentki z Polski i za granicy bardzo to doceniły, poprzez zakupy w NUSA czują się częścią tej pięknej filozofii.
Więcej: www.nusa-store.com 


nusajpg